​072-3945384

יצירת קשר
...טוען...

האם כדאי להיות זכיין של רשת ומדוע?

עבור חלק מאיתנו המשימה של אנשי עסקים נראית פשוטה למדי, אולם בפועל בעלי עסקים חייבים לגעת במגוון רחב של תחומים דרך קבלת סיוע מאי אלו גורמים על מנת להשיג את היעדים והמטרות שלשמם הוקם העסק, היינו רווחים. אנשי עסקים שברצונם לפסוח בקלות על הבירוקרטיה הארוכה והממושכת לצד הסיכונים הנלווים להקמה של עסק חדש מאפס, בוחרים לרוב להתקשר מול חברה או רשת בחוזה זכיינות על מנת להשיג יתרון רציני על המתחרים בתחום.
הסכם זכיינות מול עסקים רגילים
מספיק להכיר בעובדה שפתיחה של סניף מזון חדש שאיננה נדרשת לחיפוש ארוך אחר ספקים מתאימים, עובדים אמינים, לוגיסטיקה מייגעת וכיוצא באלו על מנת להבין את השקט הנפשי בו זוכים יזמים מתחילים או אנשי עסקים בעלי רקע וניסיון שהפכו לזכיינים להבדיל ממתחריהם שנאלצים להתמודד באופן עצמאי לגמרי מול מכלול ההיבטים והגורמים האדירים שכרוכים בניהול עסק חדש. הסכם זכיינות מלא שמכבד את הצד המזכה והן את הזכיין בהתייחס לרווחים העתידיים, עשוי לתרום משמעותית להרחבה פשוטה וקלה של הרשת.
זכויות שמגיעות לזכיין
זכיינות שכזו לא מקפחת את הזכיין שכעת זכה להשתלב באופן מהיר וחלק בשוק תודות לסימן מסחר חזק ומוכר ונהלי עבודה מסודרים וברורים. חנות חדשה שנפתחת בעלת שלט של לוגו מוכר, לא נמצאת תחת ביקורת חשדניות של הצרכן הממוצע בישראל. מכאן ואילך זכיין שבחר לחבור במסגרת חוזה איכותי לרשת מזכה מוכרת, רשאי ואף זכאי לקבל ממנה תמיכה וליווי מקצועי בניהול ובהדרכת צוות העובדים. זאת על מנת שגם בסניף החדש של הזכיין הלקוח יוכל להמשיך ליהנות משירות ומוצר איכותי ולהישאר נאמן למותג.
מידע שימושי
הרשת המזכה, לאחר ניתוח מגוון חתכים עסקיים, נותנת לזכיין את מלוא האינפורמציה הנדרשת בכפית של זהב, כך כל מה שנותר לזכיין לעשות הוא להשתמש בתבונה באותה האינפורמציה כדי להביא לקידום בטוח וליניארי של העסק. זכיינים מצליחים יכולים גם להיות אנשים ללא רקע וניסיון עסקי, תודות להסכם זכיינות איכותי מול הרשת המזכה.

כתבות

  • מכירת עסקים הוא נושא נפוץ מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות כיצד בעלי עסקים רבים אשר הרימו את העסק שלהם מאפס וטיפחו אותו מחליטים למכור אותו למרות שהוא מצליח. יחד עם זאת, בתחום מכירת עסקים יש פרטים רבים שיש לשים לב אליהם ואדם אשר קונה עסק בלי לבדוק היטב את כל הנתונים הללו עלול למצוא את עצמו בהפסד או שמאוחר מידי יגלה כי עשה טעות. לכן, אנו בפורטל הזכיינות של ישראל מציעים עזרה לאלו המעוניינים לקנות עסק קיים ומעניקים ליווי צמוד עד להצלחה הגדולה.
  • בניית מותג היא עבודה לא קלה כלל וכלל ולרוב כי כוללת בתוכה עבודה רבה, פרטים קטנים וחשובים והוצאה כספית גדולה במיוחד. בניית מותג זהו תהליך אשר מתמשך שנים רבות, תהליך אשר לא תמיד מצליח אך כשהוא מצליח הוא יכול להביא לבעל המותג הצלחה רבה מאוד. יחד עם זאת, העבודה הקשה הכרוכה בבנייה של מותג וההוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות בכך מביאים אנשים רבים למצב בו הם מעדיפים לרכוש זכיינות של מותג קיים וכך ליהנות מהצלחה של מותג מבלי לבנות אותו באופן עצמי.
  • אין ספק כי בשנים האחרונות המושג זכיינות תפס משמעות אחרת לחלוטין מבעבר וכיום מדובר במושג אשר מעניק לאנשים רבים אפשרות להצלחה בעולם העסקים בצורה הטובה ביותר
  • אין ספק כי המשימה של חיפוש שותף עסקי הינה משימה לא קלה כלל ולעיתים רבות ניתן לראות אנשי עסקים רבים העמלים שעות על גבי שעות ועושים ימים כלילות עד שהם מוצאים את השותף העסקי הטוב ביותר עבורם.
  • דקלה טל גורדון - מעצבת המשרדים והעסקים המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014