​072-3945384

יצירת קשר
...טוען...

הזכייין ,החנות והלוקיישין

בחרת להכנס כזכיין באחת מהחברות המסחריות,וכרגע אין מיקום לחנות המוצעת .

זהו שלב מאוד קריטי מבחינת הצלחה עסקית והצלחת העסק שלך.

אתה צריך לבחון את החלופות העומדות לרשותך.לכל חלופה משמעות אחרת ולכן עליך לקבל כלים וידע להצלחה,לפני קבלת כל החלטה.

קניון :אין ספק שבעשורים האחרונים, נעשתה צמיחה מהירה וקצב גידול של קניונים ושטחי מסחר. הקניון מאגד בתוכו עשרות חנויות,רוב המותגים והפירמות שוכנות בתוכו,והתפתחות תרבות הבילוי הפנאי יחד עם הקניות נהפכה לשגרה,הקניונים בישראל החמה ממוזגים,משרים אוירה של חו"ל. ויוצרים טרפיק ותנועת אנשים גבוהה מאוד, ביחס לחנויות הנמצאות ברחוב,או במרכזים מסחריים פתוחים.

היתרון המובהק של הקניון ,הוא שילוב של תרבות פנאי,בילוי,אכילה,וקניות.ופעילות מקומית שכל קניון עושה על מנת להכניס אליו עוד קהל.

החיסרון העיקרי שלו הוא לרוב דמי שכירות יקרים ,דמי ניהול,שעות מאוד ארוכות של פעילות עסקית לעיתים עד 23.00-24.00 בלילה.

לרוב בקניונים יש תנועה של קונים מזדמנים ,קונים מזדמנים הם קונים,שלא תכננו מראש קניה מתוכננת ושלא הייתה להם משימת קנייה.מה שאומר שאתה כבעל עסק,תצטרך ללמוד איך למכור לאנשים שלא תכננו קניה מראש.

בתוך הקניון עצמו ישנם איזורים "חמים" ואיזורים "קרים".

האיזורים החמים מוגדרים כאיזורים שרוב הקונים,או האנשים מגיעים אליהם ועוברים דרכם באחוזים גבוהים.

ואיזורים "קרים" אלה איזורים שלא מגיעים אליהם רוב האנשים או לא עוברים דרכם.בד"כ קומות תחתונות,מרתפים,קומות עליונות,ולכן חשוב לראות היכן המיקום ואיך תנועת האנשים שם.

אאוטלטים:אאוטלטים,הינם מרכזי קניות גדולים במיוחד(בילו,גן שמואל,חוצות המפרץ, ועוד). שלא נמצאים בתוך מרכזי הערים עצמם אלא מחוץ להם,האאוטלטים מאופיינים בחנויות גדולות יותר,בחניונים נרחבים,ולרוב ברשתות מבוססות במיוחד.(שופרסל,פוקס,קסטרו,אייס,הום סנטר,וכ"ו).שמהוות את העוגן בתמהיל החנויות והרשתות שבאותו מרכז.רוב שטחי המסחר גדולים במיוחד . היתרון הגדול של האוטלט הוא עוגנים של רשתות גדולות ורשתות שיווק ,היוצרות טרפיק של קונים.היתרון השני הוא שלרוב אנשים מגיעים לשם במיוחד.זאת אומרת שיש להם משימת קנייה מתוכננת.והם באים לעשות קניות ולא רק "לטייל או להסתובב.מחירים זולים יותר ברשתות השיווק ובפורמטים כמו שופרסל דיל באאוטלט אל מול שופר סל שלי בעיר.

לסיכום: הכרת היתרונות ,החוזקות והחולשות של שטחי המסחר הפוטנציאלים לעסק שלך,

הוא דבר הכרחי להצלחה שלך. שיהיה בהצלחה.

כתבות

  • מכירת עסקים הוא נושא נפוץ מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות כיצד בעלי עסקים רבים אשר הרימו את העסק שלהם מאפס וטיפחו אותו מחליטים למכור אותו למרות שהוא מצליח. יחד עם זאת, בתחום מכירת עסקים יש פרטים רבים שיש לשים לב אליהם ואדם אשר קונה עסק בלי לבדוק היטב את כל הנתונים הללו עלול למצוא את עצמו בהפסד או שמאוחר מידי יגלה כי עשה טעות. לכן, אנו בפורטל הזכיינות של ישראל מציעים עזרה לאלו המעוניינים לקנות עסק קיים ומעניקים ליווי צמוד עד להצלחה הגדולה.
  • בניית מותג היא עבודה לא קלה כלל וכלל ולרוב כי כוללת בתוכה עבודה רבה, פרטים קטנים וחשובים והוצאה כספית גדולה במיוחד. בניית מותג זהו תהליך אשר מתמשך שנים רבות, תהליך אשר לא תמיד מצליח אך כשהוא מצליח הוא יכול להביא לבעל המותג הצלחה רבה מאוד. יחד עם זאת, העבודה הקשה הכרוכה בבנייה של מותג וההוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות בכך מביאים אנשים רבים למצב בו הם מעדיפים לרכוש זכיינות של מותג קיים וכך ליהנות מהצלחה של מותג מבלי לבנות אותו באופן עצמי.
  • אין ספק כי בשנים האחרונות המושג זכיינות תפס משמעות אחרת לחלוטין מבעבר וכיום מדובר במושג אשר מעניק לאנשים רבים אפשרות להצלחה בעולם העסקים בצורה הטובה ביותר
  • אין ספק כי המשימה של חיפוש שותף עסקי הינה משימה לא קלה כלל ולעיתים רבות ניתן לראות אנשי עסקים רבים העמלים שעות על גבי שעות ועושים ימים כלילות עד שהם מוצאים את השותף העסקי הטוב ביותר עבורם.
  • דקלה טל גורדון - מעצבת המשרדים והעסקים המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014