​072-3945384

יצירת קשר
...טוען...

היתרון שבזכיינות

מגיע הרגע שהינך רוצה להקים עסק לעצמך,עבדת חסכת,קיבלת פיצויים,ואתה עומד בפני החלטה ובצומת דרכים. האם להקים עסק עצמאי פרטי,או להיות זכיין של פירמה או מותג ידוע.

אם כך יש יתרונות וחסרונות וכמובן מחיר לכל החלטה.

ולפני שאתה או את נכנסים לדילמות, חשוב שתקבלו תמונה מלאה ורחבה יותר על עסקי המסחר והקמעונאות בעולם ובכלל.

בעשור האחרון במדינת ישראל  חלו תמורת בשוק האופנה,המזון,הבילוי והפנאי. כל מי שמעוניין לפתוח עסק,צריך להיות מודע לתהליכים אלו.

ובכן ב 2 העשורים האחרונים קיימת תופעה של "היעלמותם של החנויות הפרטיות". בכל התחומים אפשר לראות בבירור איך צמחו רשתות מזון פרטיות דוגמאת רמי לוי, ויינות ביתן, ואט אט נעלמים מן הנוף המסחרי סופרמרקטים פרטיים.

בתחום האופנה החלו להכנס לישראל רשתות אופנה בין לאומיות כמו זארה ,h&m,גאפ, נייקי, אדידס,ומקביל גדלו וצמחו והתחזקו כוחן של הרשתות הישראליות :קסטרו,פוקס,מנגו,ועוד.

התהליך קיים בכל העולם והוא עובדה קיימת רשתות חזקות,פירמות ידועות מדחיקות את רגליהן של כל חנות פרטית תהיה "חזקה" ככל שתהיה.

ומה קורה עם הקונים בעשורים האחרונים?הקונים נהיו מודעים יותר לאופנה ולמותגים גם בינ"ל וגם ישראלים ותרבות הצריכה והקנייה,מראה בבירור רוב הקונים יקנו ,יבלו,יאכלו,ישתו בבתי קפה ששייכים לרשת קפה,יקנו ויצרכו מותגים,יעדיפו מבצעים שיש בכוחן של הפירמות להציע.

ומנהלי הקניונים,והמרכזים המסחריים השונים,יעדיפו תמיד בעל בית

"חזק" בעל שם,ובעל גב איתן.

עם ההבנה של תהליך זה,כבר עכשיו כמעט ואין דריסת רגל בכל קניון או מרכז מסחרי לחנויות הפרטיות.

ולכן עצם הבנת תהליך זה ,נותן לך את "הזכות" להיות חלק ממותג או פירמה שיש לה קונים נאמנים,אתה תקצר משמעותית את קצב התפתחות העסק שלך,ותהיה לך "דריסת- רגל" במיקום טוב יותר,ועם תנאים טובים יותר.

כיום אם תשים לב מרבית הקניונים מארחים בתוכם בכל בתחומים מעסקי המזון,בתי קפה,אופנה,ביגוד,והנעלה,פירמות ורשתות מובילות. רוב הקונים כיום מחפשים את המותגים והפירמות הידועות בכל מרחב מסחרי.

הזכיינות למעשה עוזרת לך להיכנס לתוך המרחב והמתחם הקמעונאי,בקלות רבה יותר,ללא מאמצי שיווק,ופשוט להצליח מהר יותר ,תחת שמה של הרשת.

אם אין לך ניסיון בעסקי המכירות,המסחר,הסחר,וניהול החנות,פורמט ההצלחה של הרשת,בתמיכת מנהלי הרשת ,הניסיון התפעולי,הקשרים,והשיווק,יכולים להוות עבורך פורמט מנצח.

כתבות

  • מכירת עסקים הוא נושא נפוץ מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות כיצד בעלי עסקים רבים אשר הרימו את העסק שלהם מאפס וטיפחו אותו מחליטים למכור אותו למרות שהוא מצליח. יחד עם זאת, בתחום מכירת עסקים יש פרטים רבים שיש לשים לב אליהם ואדם אשר קונה עסק בלי לבדוק היטב את כל הנתונים הללו עלול למצוא את עצמו בהפסד או שמאוחר מידי יגלה כי עשה טעות. לכן, אנו בפורטל הזכיינות של ישראל מציעים עזרה לאלו המעוניינים לקנות עסק קיים ומעניקים ליווי צמוד עד להצלחה הגדולה.
  • בניית מותג היא עבודה לא קלה כלל וכלל ולרוב כי כוללת בתוכה עבודה רבה, פרטים קטנים וחשובים והוצאה כספית גדולה במיוחד. בניית מותג זהו תהליך אשר מתמשך שנים רבות, תהליך אשר לא תמיד מצליח אך כשהוא מצליח הוא יכול להביא לבעל המותג הצלחה רבה מאוד. יחד עם זאת, העבודה הקשה הכרוכה בבנייה של מותג וההוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות בכך מביאים אנשים רבים למצב בו הם מעדיפים לרכוש זכיינות של מותג קיים וכך ליהנות מהצלחה של מותג מבלי לבנות אותו באופן עצמי.
  • אין ספק כי בשנים האחרונות המושג זכיינות תפס משמעות אחרת לחלוטין מבעבר וכיום מדובר במושג אשר מעניק לאנשים רבים אפשרות להצלחה בעולם העסקים בצורה הטובה ביותר
  • אין ספק כי המשימה של חיפוש שותף עסקי הינה משימה לא קלה כלל ולעיתים רבות ניתן לראות אנשי עסקים רבים העמלים שעות על גבי שעות ועושים ימים כלילות עד שהם מוצאים את השותף העסקי הטוב ביותר עבורם.
  • דקלה טל גורדון - מעצבת המשרדים והעסקים המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014