​072-3945384

יצירת קשר
...טוען...

זכיינות ובחירת מקום טוב עבור העסק

מיקום העסק נחשב כיום לאחד מהנושאים המרכזיים והחשובים ביותר בכל סוג של התקשרות בשיטת הזכיינות. כיום ישנם לא מעט בעלי עסקים שהשקיעו את כל מרצם ואונם בפתיחה של עסק עצמאי ואיכותי הכולל תודעת שירות מאד גבוהה, אך למרבה הצער לא בחרו עבור העסק מיקום נכון ועל כן לא הצליחו להגיע לפיתוח מספק ומקסימאלי של העסק. הדבר המהותי ביותר לכל עסק באשר הוא מזוהה כידוע עם תנועה ערה של לקוחות וכתוצאה מכך מיקום העסק בכל עסקת זכיינות שהיא מקבל חשיבות עליונה. 
מהי חשיבות מיקום העסק ומדוע?
עסקים שפועלים בשיטת הזכיינות בתחום המזון, בלאו הכי נהנים מרכישות עם כניסתו של כל לקוח לעסק, אולם לצידם קיימים גם עסקי זכיינות מסוגים אחרים דוגמת זכיינות מותגים של מוצרי חשמל, במסגרתם לא כל לקוח אשר בחר לבקר בחנות אכן מבצע קנייה. כך קורה שעסקים מעין אלו לרבות חנויות רכבים וכל מוצר אחר שכרוך בהוצאות רציניות וגבוהות, מתקשים מאד להגיע למחזור עסקי מספק עקב היעדר תנועת לקוחות. על מנת להקים סניף זכיינות באזור טוב יש ראשית לאתר את הסביבה הרצויה שתוכל לאפשר לעסק ליהנות מיתרונותיה הברורים.
מה יש לברר במסגרת בחינת המיקום?
כל מי שברצונו להקים סניף חדש על בסיס השיטה של זכיינות, חייב ראשית לתת את הדעת על אותם המשתנים המאפיינים את האזור או השטח בו הוא חושב לפתוח את הסניף החדש. חשוב לבחון הן את סוגי המבנים השונים כאפשרויות עתידיות לפתיחת הסניף כמו למשל מבנה פינתי, קניונים סגורים, מרכז קניות קטן ושכונתי, מרכזי סחר פתוחים ועוד, והן תנאים ונתונים נוספים שבדיקתם נושאת בחשיבות עצומה שכן כל אחד מהם כולל בתוכו מספר דברים פוטנציאליים מהם ניתן יהיה להסיק מסקנות רבות לגבי הצלחת הסניף.
אלו נתונים מחייבים בדיקה מקיפה?
נתונים אלו יכולים לבוא לידי ביטוי בכמות מקומות החנייה שיש באזור, דפוסי התנועה המאפיינים את הסביבה, חתכים דמוגרפיים, האם קיימים תכנוני בנייה עתידיים או פיתוחים סביבתיים וכיוצא באלו. חשוב בנוסף לבחון את מידת הנגישות של הלקוחות הפוטנציאליים אל הסניף החדש כחלק מהותי מניצול מקסימאלי של עסקת הזכיינות.

כתבות

  • מכירת עסקים הוא נושא נפוץ מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות כיצד בעלי עסקים רבים אשר הרימו את העסק שלהם מאפס וטיפחו אותו מחליטים למכור אותו למרות שהוא מצליח. יחד עם זאת, בתחום מכירת עסקים יש פרטים רבים שיש לשים לב אליהם ואדם אשר קונה עסק בלי לבדוק היטב את כל הנתונים הללו עלול למצוא את עצמו בהפסד או שמאוחר מידי יגלה כי עשה טעות. לכן, אנו בפורטל הזכיינות של ישראל מציעים עזרה לאלו המעוניינים לקנות עסק קיים ומעניקים ליווי צמוד עד להצלחה הגדולה.
  • בניית מותג היא עבודה לא קלה כלל וכלל ולרוב כי כוללת בתוכה עבודה רבה, פרטים קטנים וחשובים והוצאה כספית גדולה במיוחד. בניית מותג זהו תהליך אשר מתמשך שנים רבות, תהליך אשר לא תמיד מצליח אך כשהוא מצליח הוא יכול להביא לבעל המותג הצלחה רבה מאוד. יחד עם זאת, העבודה הקשה הכרוכה בבנייה של מותג וההוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות בכך מביאים אנשים רבים למצב בו הם מעדיפים לרכוש זכיינות של מותג קיים וכך ליהנות מהצלחה של מותג מבלי לבנות אותו באופן עצמי.
  • אין ספק כי בשנים האחרונות המושג זכיינות תפס משמעות אחרת לחלוטין מבעבר וכיום מדובר במושג אשר מעניק לאנשים רבים אפשרות להצלחה בעולם העסקים בצורה הטובה ביותר
  • אין ספק כי המשימה של חיפוש שותף עסקי הינה משימה לא קלה כלל ולעיתים רבות ניתן לראות אנשי עסקים רבים העמלים שעות על גבי שעות ועושים ימים כלילות עד שהם מוצאים את השותף העסקי הטוב ביותר עבורם.
  • דקלה טל גורדון - מעצבת המשרדים והעסקים המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014