054-4552788

יצירת קשר
...טוען...

זכיינות ישראל ממליצה על חנויות מותגים כעסקים זכיינים

אם אתם שואלים את המומחים של "זכיינות ישראל" הם ודאי יספרו לכם את ההזדמנויות החדשות שיש ברשתות מותגים: להיות זכיין של חנות מותגים. מה זה זכיין ובמה זה רלוונטי בחנויות מותגים?

זכיין הנו אדם עצמאי, כמו כל עצמאי אחר, אך הוא גם בעל רישיון להחזיק בשילוט הפרונטלי של הרשת שמכרה לו את הזיכיון. בתמורה לכך, הוא יכול להמשיך למכור ולעבוד בחנות בלי לבצע כמעט פעילות שיווקית, משום שאזרחים וקונים ימשיכו לבוא לחנות כשהם יראו איזה שלט יש בקדמתה (שלט ידוע ומוכר כמובן). בתחום האופנה, חשוב מאד לא רק לדאוג לקנות זכיינות אלא להבין באמת ובתמים את המוצרים. בחנות מותגים ממוצעת יש מעל 15 סוגי מוצרים, החל משעונים מעוררים וכלה בבובות לילדים, החל משעוני יד ומשקפי שמש פשוטים ועד למוצרי יוקרה. חשוב להכיר אותם היטב, להסביר את המפרט שלהם, ולדעת, במידה ויש פונקציות אלקטרוניות בחלק מהטובין, מה הן.

מה עושים על מנת להגביר את המכירות בחנות?

כאשר מדברים בהקשר של זכיינות מותגים זו שאלה חשובה, משום שמותגים בדרך כלל לא קונים כמו מזון על בסיס יומי. זו חנות שקונים כאשר צריך מתנה לאמא, לאבא, לילדים, לחברים וכד'. חנות כזו בהחלט עלולה להכיל מצב בו יש יובש בתחום, ואז צריך לבצע מספר פעולות חכמות להחזרת הלקוחות. ניתן, במקרה כזה להציב שלטים על מבצעים, הנחות ומכירות סוף עונה, אך בשום אופן לא לשווק באינטנסיביות שלא יחשבו שאתם מסכנים והחנות שלכם אינה מוצלחת. כפי שתהליך של קידום אורגני מצליח אז האתר מצליח כם גך ההצלחה במכירות יכולה להתקיים כאשר מציעים ללקוחות מחירים יותר טובים, ובמיוחד כאשר מדובר על מוצרים שלקוחות הוכיחו כמי שקנו הרבה בתקופה בה הייתה פעילותכם העסקית הענפה האחרונה.

כיצד נעשים זכיין מותגים?

יש להיכנס לפורטל זכיינות ישראל ולהיות מופנים לתת הפורטל זכיינות מותגים, או לפקוד ישירות את אתר זכיינות מותגים. יש להשאיר פרטים על רצונכם בתחום זכיינות מותגים. מהנהלות הרשתות או מהאתר ישובו אליכם עם אינפורמציה נדרשת . במידה ונמצאתם מתאימים להיות זכיינים, יודיעו לכם איזו זכיינות תוכלו לרכוש ולהתחיל לעבוד בה, ובשמה.

כתבות

  • מכירת עסקים הוא נושא נפוץ מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות כיצד בעלי עסקים רבים אשר הרימו את העסק שלהם מאפס וטיפחו אותו מחליטים למכור אותו למרות שהוא מצליח. יחד עם זאת, בתחום מכירת עסקים יש פרטים רבים שיש לשים לב אליהם ואדם אשר קונה עסק בלי לבדוק היטב את כל הנתונים הללו עלול למצוא את עצמו בהפסד או שמאוחר מידי יגלה כי עשה טעות. לכן, אנו בפורטל הזכיינות של ישראל מציעים עזרה לאלו המעוניינים לקנות עסק קיים ומעניקים ליווי צמוד עד להצלחה הגדולה.
  • בניית מותג היא עבודה לא קלה כלל וכלל ולרוב כי כוללת בתוכה עבודה רבה, פרטים קטנים וחשובים והוצאה כספית גדולה במיוחד. בניית מותג זהו תהליך אשר מתמשך שנים רבות, תהליך אשר לא תמיד מצליח אך כשהוא מצליח הוא יכול להביא לבעל המותג הצלחה רבה מאוד. יחד עם זאת, העבודה הקשה הכרוכה בבנייה של מותג וההוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות בכך מביאים אנשים רבים למצב בו הם מעדיפים לרכוש זכיינות של מותג קיים וכך ליהנות מהצלחה של מותג מבלי לבנות אותו באופן עצמי.
  • אין ספק כי בשנים האחרונות המושג זכיינות תפס משמעות אחרת לחלוטין מבעבר וכיום מדובר במושג אשר מעניק לאנשים רבים אפשרות להצלחה בעולם העסקים בצורה הטובה ביותר
  • אין ספק כי המשימה של חיפוש שותף עסקי הינה משימה לא קלה כלל ולעיתים רבות ניתן לראות אנשי עסקים רבים העמלים שעות על גבי שעות ועושים ימים כלילות עד שהם מוצאים את השותף העסקי הטוב ביותר עבורם.
  • דקלה טל גורדון - מעצבת המשרדים והעסקים המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014