054-4552788

יצירת קשר
...טוען...

זכיינות מותגים מעניקה הזדמנויות כלכליות חדשות

אם אתה רוצה לעבוד במשהו מעניין ורב תחומי שלא מקבע אותך על תחום אחד כמו "ספרות", "אופנה", "מזון" וכד', מומלץ מאד לבחור זכיינות מותגים. זכיינות מותגים היא זכיינות בה אתה מנהל רשת מתנות, כלי בית ועוד כל מיני תכולות רב תחומיות וכך אתה יוצר לעצמך מקום עבודה מעניין ביותר, אבל יש גם הקרבה שתצטרך לעשות.

לימוד המותגים – תנאי הכרחי להצלחה בזכיינות מסוג כזה

בל נשכח שאינך עוסק רק בנישה אחת, אלא במספר רב של פריטים מסוגים שונים לגמרי שיועמדו למכירה. לכן, חשוב מאד לקרוא קטלוגים של הרשת וללמוד היטב את המוצרים שאתה עתיד למכור במסגרת זכיינות מותגים. חשוב להכיר מושגים כמו "זמן סוללה של השעון המעורר", "זמן פעולה של כרית המסאג'ים, וכד'. אלה השאלות שהלקוחות שואלים, ואתה לא רוצה להיות זה שנתפס בקלקלתו מול קונה לחוץ שרוצה תשובות מהר.

כיצד מתקבלים להיות זכיין מותגים?

זכיינות מותגים היא בתוך קבוצת זכיינות ישראל, רק שאנו אתר שפועל במסגרת אינטרנטית נפרדת מהאתר הראשי שלה. עליך לגשת לכאן לאתר של זכיינות מותגים, ולמצוא חנות מותגים זכיינית עדיפה אשר בה הייתה מעוניין להשתקע. מומלץ לאתר כמה חנויות כאלה, שכן ככל שתגיש יותר בקשות יש יותר סיכוי שתתקבל לחנות של זכיינות מותגים. כמובן שלאחר הקבלה עליך לרכוש את החנות כולה, ולקבל רישיון זכיינות המאפשר לך להחזיק בשלט המותג בכניסה לחנות. כעת, אתה יכול לעבוד כעצמאי וללא חשש מאובדן לקוחות שימשיכו לפקוד את סניפך בשל השילוט שמיידע אותו לקהל.

מה הדרישות מזכיין מותגים?

כמו שציינו בהתחלה, להכיר מעולה את המותגים שהוא מוכר, להתייעץ במידת הצורך עם זכיינים של מותגים קודמים שילמדו אותך כיצד ניתן להתגבר על עומס הידע מהר, לתת שירות מכירתי הכי טוב ונדיב שאפשר, כזה שהלקוחות ידעו שיש להם על מי לסמוך. כמו כן, חשוב מאד לשמור על פרסטיג'ה מול הלקוחות, לתת להם את ההרגשה שאתה מבין אותם ואתה מספק להם את המוצג/המתנה הרצויים להם. חשוב ללמוד להקשיב ללקוחות וללכת לאורם, כלומר להבין ולפעול על פי בקשותיהם. ככה זה מיתוג, שזה עובד - זה עובד הכי טוב.


כתבות

  • מכירת עסקים הוא נושא נפוץ מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות כיצד בעלי עסקים רבים אשר הרימו את העסק שלהם מאפס וטיפחו אותו מחליטים למכור אותו למרות שהוא מצליח. יחד עם זאת, בתחום מכירת עסקים יש פרטים רבים שיש לשים לב אליהם ואדם אשר קונה עסק בלי לבדוק היטב את כל הנתונים הללו עלול למצוא את עצמו בהפסד או שמאוחר מידי יגלה כי עשה טעות. לכן, אנו בפורטל הזכיינות של ישראל מציעים עזרה לאלו המעוניינים לקנות עסק קיים ומעניקים ליווי צמוד עד להצלחה הגדולה.
  • בניית מותג היא עבודה לא קלה כלל וכלל ולרוב כי כוללת בתוכה עבודה רבה, פרטים קטנים וחשובים והוצאה כספית גדולה במיוחד. בניית מותג זהו תהליך אשר מתמשך שנים רבות, תהליך אשר לא תמיד מצליח אך כשהוא מצליח הוא יכול להביא לבעל המותג הצלחה רבה מאוד. יחד עם זאת, העבודה הקשה הכרוכה בבנייה של מותג וההוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות בכך מביאים אנשים רבים למצב בו הם מעדיפים לרכוש זכיינות של מותג קיים וכך ליהנות מהצלחה של מותג מבלי לבנות אותו באופן עצמי.
  • אין ספק כי בשנים האחרונות המושג זכיינות תפס משמעות אחרת לחלוטין מבעבר וכיום מדובר במושג אשר מעניק לאנשים רבים אפשרות להצלחה בעולם העסקים בצורה הטובה ביותר
  • אין ספק כי המשימה של חיפוש שותף עסקי הינה משימה לא קלה כלל ולעיתים רבות ניתן לראות אנשי עסקים רבים העמלים שעות על גבי שעות ועושים ימים כלילות עד שהם מוצאים את השותף העסקי הטוב ביותר עבורם.
  • דקלה טל גורדון - מעצבת המשרדים והעסקים המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014