​072-3945384

סנטה ברברה פולו קלאב

סנטה ברברה פולו קלאב

מועדון הפולו סנטה ברברה פולו קלאב (SBRPC) נוסד בשנת 1911 בקליפורניה, ארצות הברית והוא אחד ממועדוני הפולו הוותיקים והידועים ביותר בארצות הברית.

רשת החנויות פועלת בעשרות מדינות ברחבי העולם כולל ארצות הברית, אירופה, סין, יפן, הונג קונג, סינגפור ועוד. המותג מציע מגוון רחב של בגדים ופריטי אופנה במגוון סגנונות שונים ועל פי הטרנדים האופנתיים הנחשבים ביותר בעולם.

בחנויות רשת סנטה ברברה פולו קלאב תוכלו למצוא מגוון רחב של בגדים לגברים, נשים וילדים, ופריטי אופנה משלימים המתאימים לכל אחד, בכל מידה ובכל סגנון אופנתי נדרש, מה שהפך את חנויות הרשת למבוקשות ופופולאריות בכל מקום בו הן נפתחות.

בואו להצטרף להצלחה עם חנות מותג עולמי משלכם!

רשת סנטה ברברה פולו קלאב מתרחבת בישראל עם סניפים נוספים בשיטת הזכיינות, ומזמינה אתכם להצטרף להצלחה!

אם תמיד חלמתם על חנות אפנה משלכם, ורציתם להיות בטוחים כי תגיעו אל מגוון רחב של לקוחות ופופולאריות שרק תלך ותגדל, הצטרפות למותג עולמי מוביל היא ללא ספק הדבר הטוב ביותר עבורכם!

קבוצת זכיינות ישראל, והיועצים המקצועיים שלה, ילוו אתכם לאורך כל הדרך, עד לחתימה על הסכם הזיכיון, ומשם ילוו אתכם המומחים אשר הקימו ומנהלים את רשת סנטה ברברה פולו קלאב, ויסייעו לכם בהקמת החנות, גיוס העובדים וכמובן, הניהול השוטף לאורך כל הדרך.

תנאי הזכיינות סנטה ברברה פולו קלאב -

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
תפעולית 80-120 מ"ר אין קניונים ורחובות ראשיים
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
אין 200,000 ש"ח 15 שנים 50,000 ש"ח
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
50,000 ש"ח 3 חודשים 40%    

כתבות

  • מכירת עסקים הוא נושא נפוץ מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות כיצד בעלי עסקים רבים אשר הרימו את העסק שלהם מאפס וטיפחו אותו מחליטים למכור אותו למרות שהוא מצליח. יחד עם זאת, בתחום מכירת עסקים יש פרטים רבים שיש לשים לב אליהם ואדם אשר קונה עסק בלי לבדוק היטב את כל הנתונים הללו עלול למצוא את עצמו בהפסד או שמאוחר מידי יגלה כי עשה טעות. לכן, אנו בפורטל הזכיינות של ישראל מציעים עזרה לאלו המעוניינים לקנות עסק קיים ומעניקים ליווי צמוד עד להצלחה הגדולה.
  • בניית מותג היא עבודה לא קלה כלל וכלל ולרוב כי כוללת בתוכה עבודה רבה, פרטים קטנים וחשובים והוצאה כספית גדולה במיוחד. בניית מותג זהו תהליך אשר מתמשך שנים רבות, תהליך אשר לא תמיד מצליח אך כשהוא מצליח הוא יכול להביא לבעל המותג הצלחה רבה מאוד. יחד עם זאת, העבודה הקשה הכרוכה בבנייה של מותג וההוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות בכך מביאים אנשים רבים למצב בו הם מעדיפים לרכוש זכיינות של מותג קיים וכך ליהנות מהצלחה של מותג מבלי לבנות אותו באופן עצמי.
  • אין ספק כי בשנים האחרונות המושג זכיינות תפס משמעות אחרת לחלוטין מבעבר וכיום מדובר במושג אשר מעניק לאנשים רבים אפשרות להצלחה בעולם העסקים בצורה הטובה ביותר
  • אין ספק כי המשימה של חיפוש שותף עסקי הינה משימה לא קלה כלל ולעיתים רבות ניתן לראות אנשי עסקים רבים העמלים שעות על גבי שעות ועושים ימים כלילות עד שהם מוצאים את השותף העסקי הטוב ביותר עבורם.
  • דקלה טל גורדון - מעצבת המשרדים והעסקים המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014