​072-3945384

i-optic

i-optic

בשנת 2003, החליטו יניר ועידן, שני אופטימטריסטים מומחים, להקים את i-optic - רשת חנויות אופטיקה מתקדמת. זאת, מתוך הבנה שאין להקל ראש בבעיות ראיה. המקצועיות והאמינות של צוות i-optic תפסו תאוצה מהר מאוד, וכיום הרשת מונה כעשרה סניפים בפריסה ארצית.
ברשת i-optic כלל בדיקות הראיה מתבצעות על ידי צוות אופטומטריסטים מוסמכים ומקצועיים, בחדרי בדיקה משוכללים. במקום מתבצעות בדיקות ראיה עבור רשיון הנהיגה, התאמת עדשות מולטיפוקל, עדשות מגע, משקפיים לילדים ולספורטאים ועוד. כל נבדק מקבל, על פי צרכיו, התאמה אישית מלאה. 
בכל סניפי הרשתניתן למצוא משקפי ראיה ומשקפי שמש אופנתיים של מותגים מובילים, במחירים אטרטקטיביים במיוחד. רשת  i-optic היא, למעשה, רשת פורצת דרך בתחום האופטיקה, הן מבחינת השירות האיכותי והן מבחינה אופנתית. 
אם אתם אנשים שמכוונים למעלה, שואפים ליזום וליצור ובעלי תודעת שירות גבוהה, בעלי הרשת מחפשים אתכם. בואו להיות הזכיינים הבאים של סניפי רשת i-optic, אשר יקחו את הצלחת הרשת וימנפו אותה באיזורים נוספים בארץ. 
לפרטים נוספים, צרו קשר.

תנאי הזכיינות i-optic - רווח גולמי לזכיין 50%

סוג הזכיינות עלות מזון גודל חנות נדרש תמלוגים מיקום
מלאה עלות מלאי ראשוני – 300,000₪ 50-80 מ"ר 5% קניונים ומרכזים מסחריים
פרסום עלות הקמה משוערת מלאי תקופת זיכיון ערבות מלאי
2% 250,000 ₪ בקניה בכפוף לתקופת שכירות אין
דמי זיכיון ערבות קניון עמלת זכיין
100,000₪ 3 חודשי שכ"ד ודמי ניהול    

כתבות

  • מכירת עסקים הוא נושא נפוץ מאוד בשנים האחרונות וניתן לראות כיצד בעלי עסקים רבים אשר הרימו את העסק שלהם מאפס וטיפחו אותו מחליטים למכור אותו למרות שהוא מצליח. יחד עם זאת, בתחום מכירת עסקים יש פרטים רבים שיש לשים לב אליהם ואדם אשר קונה עסק בלי לבדוק היטב את כל הנתונים הללו עלול למצוא את עצמו בהפסד או שמאוחר מידי יגלה כי עשה טעות. לכן, אנו בפורטל הזכיינות של ישראל מציעים עזרה לאלו המעוניינים לקנות עסק קיים ומעניקים ליווי צמוד עד להצלחה הגדולה.
  • בניית מותג היא עבודה לא קלה כלל וכלל ולרוב כי כוללת בתוכה עבודה רבה, פרטים קטנים וחשובים והוצאה כספית גדולה במיוחד. בניית מותג זהו תהליך אשר מתמשך שנים רבות, תהליך אשר לא תמיד מצליח אך כשהוא מצליח הוא יכול להביא לבעל המותג הצלחה רבה מאוד. יחד עם זאת, העבודה הקשה הכרוכה בבנייה של מותג וההוצאות הכספיות הגדולות הכרוכות בכך מביאים אנשים רבים למצב בו הם מעדיפים לרכוש זכיינות של מותג קיים וכך ליהנות מהצלחה של מותג מבלי לבנות אותו באופן עצמי.
  • אין ספק כי בשנים האחרונות המושג זכיינות תפס משמעות אחרת לחלוטין מבעבר וכיום מדובר במושג אשר מעניק לאנשים רבים אפשרות להצלחה בעולם העסקים בצורה הטובה ביותר
  • אין ספק כי המשימה של חיפוש שותף עסקי הינה משימה לא קלה כלל ולעיתים רבות ניתן לראות אנשי עסקים רבים העמלים שעות על גבי שעות ועושים ימים כלילות עד שהם מוצאים את השותף העסקי הטוב ביותר עבורם.
  • דקלה טל גורדון - מעצבת המשרדים והעסקים המובילה בישראל.
כל הזכויות שמורות לקבוצת זכיינות ישראל - 2014